

Gucci'nin Envy, Rush ve Flora gibi hitlerinden biri olması beklenen, Guilty, altın rengindeki logolu ambalajı ve kampanyanın yüzü Evan Rachel Wood'la şu mesajı veriyor: 'Gencim, güzelim, partilerim, çılgınca yaşarım, suçluyum ama kimseye hesap vermeye niyetim yok!'. Her ne kadar bu faktörlerin tümü konusunda çekimser kalsam da pembe biber, lavanta, mandalina, şeftali gibi meyve-çiçek notalarıyla açılan ve tendeki yolculuğunu amber, leylak ve paçuli gibi afrodizyaklarla tamamlayan Guilty, birilerinin size dönüp 'ne sürdün, güzel kokuyor' demesini sağlayan bir parfüm. Onu daha önce duyduğunuz başka kokulara benzetecek ama tam olarak nereye oturtacağınızı da bilemeyeceksiniz. Gündüz kokusu değil, gece kokusu değil. Her gün sıkılmadan sürülür mü? Bilemiyorum...
Frank Miller'ın yönettiği, Chris Evans ve Evan Rachel Wood'un rol aldığı reklam kampanyası da 'seksi ve asi ruh' konseptini destekliyor. Wood, Gucci'yi benim hiç haz etmediğim bir yerlere sürükleyen Frida Giannini'nin alter-ego'su mu acaba? Saçlarını çok yanlış bir kararla sarıya boyatan Frida, olmak istediği kadını bu kampanya için yaratmış. Söylentilere göre büyük bir Barbra Streisand hayranı olan Giannini, parfümün adını da yine bir Barbra şarkısından almış ve reklam kampanyası için 'A Star Is Born' filminden esinlenilmiş.


Eğer Gucci parfümlerini daha önce denediyseniz ve hatta belli bir süre kullandıysanız, Guilty, sizi hayal kırıklığına uğratmayacaktır. Moda evinin artık imzası haline gelmiş oryantal çiçek esintileri, Guilty'de daha yüksek bir lavanta ve paçuli vurgusuyla tekrarlanıyor.